Herkese Merhaba,
İş gereği makroyu kullanırken bir yerde takıldım. Yardımlarınızı rica ederim.
Makroyu oluştururken örneğin 10 sutün 5 satırlık bir alanda bir tabloda bişeyler oluşturdum. Bu makroyu çalıştırırken yeni gelen tablolarımda sutun sayısı değişmeyecek fakat satır sayısı artabilecek veya azalabilecektir. Benim burda istediğim her yeni tabloda bu makroyu çalıştırıken tabloya göre algılaması ve çalıştırmasıdır?
Herkese teşekkürler.
İş gereği makroyu kullanırken bir yerde takıldım. Yardımlarınızı rica ederim.
Makroyu oluştururken örneğin 10 sutün 5 satırlık bir alanda bir tabloda bişeyler oluşturdum. Bu makroyu çalıştırırken yeni gelen tablolarımda sutun sayısı değişmeyecek fakat satır sayısı artabilecek veya azalabilecektir. Benim burda istediğim her yeni tabloda bu makroyu çalıştırıken tabloya göre algılaması ve çalıştırmasıdır?
Herkese teşekkürler.
