- Katılım
- 14 Nisan 2013
- Mesajlar
- 764
- Excel Vers. ve Dili
- Office Excel 2016 TR
Home & Business
Merhabalar
Bir kopyalama makrosu oluşturdum,
Tek sorun kırmızı ile belirttiğim yerde oluşuyor,
Ben yapıştırırken bir önceki verinin altına bir satır ekleyip öyle yapıştır dedim.
Ama makromuz Bir önceki veririnin en alt satırına boş bir satır ekliyor. Dolayısı ile araya eklemiş oluyor, veriyi de buraya kopyalıyor.
Bunu nasıl düzeltebilrim ;
Bir kopyalama makrosu oluşturdum,
Tek sorun kırmızı ile belirttiğim yerde oluşuyor,
Ben yapıştırırken bir önceki verinin altına bir satır ekleyip öyle yapıştır dedim.
Ama makromuz Bir önceki veririnin en alt satırına boş bir satır ekliyor. Dolayısı ile araya eklemiş oluyor, veriyi de buraya kopyalıyor.
Bunu nasıl düzeltebilrim ;
Kod:
Sub Makro3()
'
' Makro3 Makro
'
'
Sheets("ML").Select
Rows("31:31").Select
Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
Application.CutCopyMode = False
Selection.Copy
Sheets("Data").Select
Range("A1").Select
Selection.End(xlDown).Select
[COLOR="Red"] Selection.Insert Shift:=xlDown, CopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrAbove[/COLOR]
Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=False
End Sub
