sayın genç kardeşlerim yaş ilerleyince insanın kafası almıyo bazı şeyleri
formda aradım ama pek anlamadım sizden isteğim zahmet olmazsa çalışma kitabımdaki makroların görünmemesi ve görünmesini istediğimde şifreyle makrolarım görünsün istiyorum yani şununiçin istiyorum başkaları makroları görüp silmesin veya oynamasın anlamında. cevaplarınız için şimdiden teşekkur ederim.
formda aradım ama pek anlamadım sizden isteğim zahmet olmazsa çalışma kitabımdaki makroların görünmemesi ve görünmesini istediğimde şifreyle makrolarım görünsün istiyorum yani şununiçin istiyorum başkaları makroları görüp silmesin veya oynamasın anlamında. cevaplarınız için şimdiden teşekkur ederim.
