arkadaşlar ben makroda
activecel.formula="=eğer(a4=3;5)"
formuna benzer bir giriş yapmak istiyorum ama kabul etmiyor.
neden
activecel.formular1c1="=if(a4=3;5)"
de denedim olmadı
birde asıl benim yapmaya çalıştığım
i parametresine bağlı ai hücresinin değerini kontrol etmek doğruysa bu hücreyi sayacak ama if veya idcount un içine i parametresinide yerleştiremedim.
yardım ederseniz çok sevinirim. çok teşekkürler.
activecel.formula="=eğer(a4=3;5)"
formuna benzer bir giriş yapmak istiyorum ama kabul etmiyor.
neden
activecel.formular1c1="=if(a4=3;5)"
de denedim olmadı
birde asıl benim yapmaya çalıştığım
i parametresine bağlı ai hücresinin değerini kontrol etmek doğruysa bu hücreyi sayacak ama if veya idcount un içine i parametresinide yerleştiremedim.
yardım ederseniz çok sevinirim. çok teşekkürler.
