• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

macroda eğer ve eğersay komutu

Katılım
21 Şubat 2006
Mesajlar
32
Excel Vers. ve Dili
excel xp
arkadaşlar ben makroda
activecel.formula="=eğer(a4=3;5)"

formuna benzer bir giriş yapmak istiyorum ama kabul etmiyor.
neden

activecel.formular1c1="=if(a4=3;5)"
de denedim olmadı

birde asıl benim yapmaya çalıştığım
i parametresine bağlı ai hücresinin değerini kontrol etmek doğruysa bu hücreyi sayacak ama if veya idcount un içine i parametresinide yerleştiremedim.

yardım ederseniz çok sevinirim. çok teşekkürler.
 
ActiveCell.FormulaR1C1 = "=COUNTIF(R[-i]C[+3]:R[+j]C[+3], "">=5"")"

yapmak istediğim satır kabul etmiyor
 
. . .

Öneri:
Örnek dosya ile yapmak istediğinizi belirtiniz.

. . .
 
. . .

Makro kaydet ile oluşturduğunuz kısımlar çok karmaşık :dusun:

Bu formül için şu kodları deneyiniz. Fikir verecektir.
=EĞERSAY(B2:B5;"<5")

Kod:
Sub KOD()

ba = 2
bi = 5

MsgBox WorksheetFunction.CountIf(Range("B" & ba & ":B" & bi), "<5")

End Sub
. . .
 
Bu formülü denedim o an ekrandaki veriler neyse ona göre işlem yapıyoruz ancak benim sayfadaki verilerim değişken bunun için bana bu ifadeyi hücreye egersay fonksiyonu olarak atması lazım sorunum o
 
Geri
Üst