Arkadaşlar Merhaba,
Sayfa 1 'e 1 tane buton oluşturdum. Bu butona tıkladığımızda masaüstünde bulunan bir deneme.jpeg dosyasının açılmasını istiyorum. macro yazarak bunu nasıl yapabilirim? Bana yardımcı olabilir misiniz ?
İyi Çalışmalar.
Sayfa 1 'e 1 tane buton oluşturdum. Bu butona tıkladığımızda masaüstünde bulunan bir deneme.jpeg dosyasının açılmasını istiyorum. macro yazarak bunu nasıl yapabilirim? Bana yardımcı olabilir misiniz ?
İyi Çalışmalar.
