Merhaba,Aşağıdaki koda göre ilk kodda Label1 de yazı olmalı,2 sn sonra yazı silinmeli ve yine 2 sn sonra yazı tekrar çıkmalı. Ama aşağıdaki kodda Label1 = ""
kodu atlıyor ya da çok hızlı ilerliyor.
Yazınıp yazması-kaybolması ve tekrar göstermesini nasıl sağlayabilirim.
kodu atlıyor ya da çok hızlı ilerliyor.
Yazınıp yazması-kaybolması ve tekrar göstermesini nasıl sağlayabilirim.
Kod:
Label1 = "RAPOR ÇALIŞTIRILDI."
Application.Wait Now + TimeValue("00:00:02")
Label1 = ""
Application.Wait Now + TimeValue("00:00:02")
Label1 = "RAPOR ÇALIŞTIRILDI. "
