• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

Label 1 deki yazınıp yanı sönmesi hk.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan kan-nas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
277
Excel Vers. ve Dili
2007
Merhaba,Aşağıdaki koda göre ilk kodda Label1 de yazı olmalı,2 sn sonra yazı silinmeli ve yine 2 sn sonra yazı tekrar çıkmalı. Ama aşağıdaki kodda Label1 = ""
kodu atlıyor ya da çok hızlı ilerliyor.
Yazınıp yazması-kaybolması ve tekrar göstermesini nasıl sağlayabilirim.


Kod:
Label1 = "RAPOR ÇALIŞTIRILDI."
Application.Wait Now + TimeValue("00:00:02")
Label1 = ""
Application.Wait Now + TimeValue("00:00:02")
Label1 = "RAPOR ÇALIŞTIRILDI. "
 
Geri
Üst