Engineerist34
Altın Üye
- Katılım
- 8 Ekim 2012
- Mesajlar
- 46
- Excel Vers. ve Dili
- Office 365
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 01-09-2028
Merhabalar,
Aşağıdaki resimde görüldüğü gibi bir sınıf listesi var. Burda her öğrenci birden fazla seçmeli ders seçebiliyor. Seçilen dersin sütununa 1 yazılıyor.

Örneğinilk sırada bulunan ALPASLAN KEREM isimi öğrenci hem Takviye ve Etüt, hem Robotik Kodlama hemde Drama dersi almış. Ders ücretleri de, Ücretler isimli bir sayfada tutuluyor.

İstiyorum ki öğrenci listesindeki "O" sütununa, öğrencinin seçtiği dersler, ücretler sayfasında belirtilen fiyatlara göre toplanıp yazılsın. Çoketopla ile yapmaya kalktım ama olmadı. Formül ile yapılabilir mi bilmiyorum. Eğer olmazsa makro içinde önerilerinizi alabilirim.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Aşağıdaki resimde görüldüğü gibi bir sınıf listesi var. Burda her öğrenci birden fazla seçmeli ders seçebiliyor. Seçilen dersin sütununa 1 yazılıyor.

Örneğinilk sırada bulunan ALPASLAN KEREM isimi öğrenci hem Takviye ve Etüt, hem Robotik Kodlama hemde Drama dersi almış. Ders ücretleri de, Ücretler isimli bir sayfada tutuluyor.

İstiyorum ki öğrenci listesindeki "O" sütununa, öğrencinin seçtiği dersler, ücretler sayfasında belirtilen fiyatlara göre toplanıp yazılsın. Çoketopla ile yapmaya kalktım ama olmadı. Formül ile yapılabilir mi bilmiyorum. Eğer olmazsa makro içinde önerilerinizi alabilirim.
Şimdiden çok teşekkür ederim.