- Katılım
- 14 Haziran 2007
- Mesajlar
- 142
- Excel Vers. ve Dili
- 2007
Merhabalar,
Çok detaylı bir personel puantaj, bordrolama ve bildirge programı üzerinde çalışmaya başladım. Bu siteden yararlandığım bilgiler doğrultusunda yapabildiğim kadar birşeyler yapmaya çalıştım.
Ancak bir noktada tıkandım ve yardımınıza ihtiyacım var.
Excel dosyasını daha karışık ve yerli yerinde olmadığı için Word' e yazarak derdimi anlatmaya çalıştım.
Şimdiden teşekkür ederim.
Çok detaylı bir personel puantaj, bordrolama ve bildirge programı üzerinde çalışmaya başladım. Bu siteden yararlandığım bilgiler doğrultusunda yapabildiğim kadar birşeyler yapmaya çalıştım.
Ancak bir noktada tıkandım ve yardımınıza ihtiyacım var.
Excel dosyasını daha karışık ve yerli yerinde olmadığı için Word' e yazarak derdimi anlatmaya çalıştım.
Şimdiden teşekkür ederim.
