Merhaba, ben seçtiğim klasördeki excel dosyalarındaki verileri access'e aktarmak istiyorum.
Excel dosyaları belli bir form biçimde, verilerin alınacağı yerler sabit, excelde bir butona tıkladığımda bu klasördeki verileri sırayla access ana_tablo tablosundaki sütunlara aktaracak.
Makroyla bir türlü halledemedim, bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Excel dosyaları belli bir form biçimde, verilerin alınacağı yerler sabit, excelde bir butona tıkladığımda bu klasördeki verileri sırayla access ana_tablo tablosundaki sütunlara aktaracak.
Makroyla bir türlü halledemedim, bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
