• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

kapalı dosyaya veri ekleme

Katılım
10 Haziran 2010
Mesajlar
31
Excel Vers. ve Dili
vb
arkadaşlar varsa daha önceden böyle açılmış ise özür dilerim.

a sayfasındaki veriyi kapalı dosyanin b sayfasının "a sayfasında belirtilmiş" satıra yalnızca değerleri kopyalayabilir miyim.

Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Sub verikaydet()

Sheets("YOLCU SAYISI").Range("b3:b17").Copy
Workbooks("AYLIK TABLO.xls").Sheets("veri").Range("e3").PasteSpecia l Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=False
Application.CutCopyMode = False

End Sub
gibi
 
Son düzenleme:
Dosyalarınızı eklerseniz net bir çözüm sunulabilir.
 
Konuyu açan makasci, dosyaları ekleyen q0ksel, araya giren arşivist :dusun:


Bu şekilde yardımcı olamam kusura bakmayın. Arkadaşlar ilgileneceklerdir...
 
Bence aynı kişinin iki farklı kullanıcı adıyla kayıt olup, her iki kullanıcı adıyla da yardım istemesi hatta aynı konuya mesaj yazması hiç hoş bir GÖRÜNTÜ değil.

Bu sebeple önce de belirttiğim üzere, yardım olamam kusura bakmayın.
 
Bence aynı kişinin iki farklı kullanıcı adıyla kayıt olup, her iki kullanıcı adıyla da yardım istemesi hatta aynı konuya mesaj yazması hiç hoş bir GÖRÜNTÜ değil.

Bu sebeple önce de belirttiğim üzere, yardım olamam kusura bakmayın.

Peki Arkadasim sağol anylayısın icin ama o iki kullanıcı kim ise ona soyle bir zahmet ve yardımcı olucak isen ol olmicak isen bosu bosuna su klavyenin tuslarina dokunma..
 
diğer arkadaşların konularını incelemedim aynı ise zaten faydalanırım
ama ip lerimiz farklıdır sanırım
 
Bakın !

Öncelikle bir üyenin açtığı konuda başka bir üyenin yardım istemesi, konuyu açan üyeye bir saygısızlıktır. Ben bunu kabul edemem.

Bir sorununuz var ise yeni bir konu açıp o konuda yardım isteyebilirsiniz. O artık sizin konunuzdur ve o konuda istediğinizi yazabilirsiniz ama bu konu sizin konunuz değil, ayrıca sizin konunuz olmamasına rağmen sanki konuyu açan sizmişsiniz gibi hâlâ yazmaya devam ediyorsunuz.


Benim penceremden olay şöyle görünüyor:
■ Konuyu açan üye yardım istiyor.
■ Ben, "Dosyalarınızı eklerseniz net bir çözüm sunulabilir." diyorum.
3. kişi olarak siz de benden alıntı yaparak: "Buyurun ekledim aylık ortalamada acıklama mevcut :d bende cozemedim : d" diyorsunuz.

Ve ben de konuyu açan kişi ile sizin aynı kişi olduğunuzu düşündüğümden size yanıt vermek istemedim ve arkadaşlar yardımcı olacaklardır dedim.


Olay bundan ibaretken, aşağıdaki gibi bozuk bir Türkçe ile tersleyici ve yakışıksız konuştuğunuz için sizi kınıyorum.
yardımcı olucak isen ol olmicak isen bosu bosuna su klavyenin tuslarina dokunma..
 
Bakın !

Öncelikle bir üyenin açtığı konuda başka bir üyenin yardım istemesi, konuyu açan üyeye bir saygısızlıktır. Ben bunu kabul edemem.

Bir sorununuz var ise yeni bir konu açıp o konuda yardım isteyebilirsiniz. O artık sizin konunuzdur ve o konuda istediğinizi yazabilirsiniz ama bu konu sizin konunuz değil, ayrıca sizin konunuz olmamasına rağmen sanki konuyu açan sizmişsiniz gibi hâlâ yazmaya devam ediyorsunuz.


Benim penceremden olay şöyle görünüyor:
■ Konuyu açan üye yardım istiyor.
■ Ben, "Dosyalarınızı eklerseniz net bir çözüm sunulabilir." diyorum.
3. kişi olarak siz de benden alıntı yaparak: "Buyurun ekledim aylık ortalamada acıklama mevcut :d bende cozemedim : d" diyorsunuz.

Ve ben de konuyu açan kişi ile sizin aynı kişi olduğunuzu düşündüğümden size yanıt vermek istemedim ve arkadaşlar yardımcı olacaklardır dedim.


Olay bundan ibaretken, aşağıdaki gibi bozuk bir Türkçe ile tersleyici ve yakışıksız konuştuğunuz için sizi kınıyorum.
yardımcı olucak isen ol olmicak isen bosu bosuna su klavyenin tuslarina dokunma..


Kınamanızı Teşekkür ile Karşılıyor ve saygı duyuyorum , ve hala hala cevap veriyorum umarım sizi mutlu edebilmişimdir.. Bunu soyle veya boyle yazmak onemli degil Önemli Olan Yazılanı Anlayabilmek ve yardımcı olabilmektir.
 
En başından beri dediğim gibi; gördüğüm durum benim açımdan hoş bir durum değil ve bunu gördükten sonra da yazılanlar ile artık ilgilenmem...

Önemli değil dediğiniz kısım, aslında çok çok önemli ama önemli değil diyerek bunun anlamını bilmediğinizi düşündüğümden yanıt vermeyeceğim. Şunu söylemekten de geçmek istemiyorum; düzgün bir Türkçe ile pekâlâ yardım isteyebilir, soru sorabilir, cevap verebilirsiniz, bunu yapmak sanıldığı gibi zor değil, üstelik daha da anlaşılır biri olursunuz, önemli olan da bu demiştiniz sanırım.


Bu şekilde karşılıklı atışıyor durumda görünüyoruz. Konu size ait olmadığından veya iki farklı üye adı ile yazdığınızı düşündüğümden size yanıt vermek istemediğimi tekrar tekrar belirtiyorum. Sitede size yardımcı olacak kişiler mevcut, sorunuzla ilgileneceklerdir.


Anlayışınız için teşekkür ederim.
 
Sub verikaydet()

Sheets("YOLCU SAYISI").Range("b3:b17").Copy
Workbooks("AYLIK TABLO.xls").Sheets("veri").Range("e3").PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=False
Application.CutCopyMode = False

End Sub

arkadaşlar tartışmanıza yol açan konu için özür dilerim. sorunun yukarıdaki kod gibi bir şey yapmak saygılar
 
Geri
Üst