Merhaba,
makroya yeni başladım. yapmaya çalıştığım makro ile siteden aldığım bir çok kodu denedim fakat başarılı olamadım. yardıma ihtiyacım olan husus şudur.
a1,b1,c1 ve d1 hücrelerindeki verileri , e5 hücresinde , tüm hücrelerin fontlarının farklı olarak birleşmesi...
konu ile ilgili yardımlarınızı ve yönlendirmelerinizi beklemekteyim.
şimdiden teşekkürler ....
makroya yeni başladım. yapmaya çalıştığım makro ile siteden aldığım bir çok kodu denedim fakat başarılı olamadım. yardıma ihtiyacım olan husus şudur.
a1,b1,c1 ve d1 hücrelerindeki verileri , e5 hücresinde , tüm hücrelerin fontlarının farklı olarak birleşmesi...
konu ile ilgili yardımlarınızı ve yönlendirmelerinizi beklemekteyim.
şimdiden teşekkürler ....
