merhabalar,
ekte dosyamda "BİLGİ GİRİŞ ALANI" sekmesinde "YAZDIR" butonuna basılınca dosya içinde yer alan sarı renkli sekmelerden çıktı alıyorum,
ancak her kullanıcı sayfalardan farklı sayıda çıktı almak istiyor, bununla ilgili "BİLGİ GİRİŞ ALANI" nda G57, G61, G65, G69 ve G73 hücrelerine girilen rakamlar kadar çıktı alınması için mevcut makroma(yazdır makrosu) ilave makro ya da formül oluşturamadım,
yardımcı olabilir misiniz?
ekte dosyamda "BİLGİ GİRİŞ ALANI" sekmesinde "YAZDIR" butonuna basılınca dosya içinde yer alan sarı renkli sekmelerden çıktı alıyorum,
ancak her kullanıcı sayfalardan farklı sayıda çıktı almak istiyor, bununla ilgili "BİLGİ GİRİŞ ALANI" nda G57, G61, G65, G69 ve G73 hücrelerine girilen rakamlar kadar çıktı alınması için mevcut makroma(yazdır makrosu) ilave makro ya da formül oluşturamadım,
yardımcı olabilir misiniz?
