Merhaba ;
Bir teklif formu hazırladım. Kaydedildiği zaman J9'daki hücre 1 artsın istiyorum.
Buradaki birçok konuyu araştırdım ancak makrodan hiç anlamadığım için yapamadım.
Şöyle bir opsiyon da olabilir mi onu merak ediyorum, normal excel olarak değil de pdf olarak kaydedildiğinde de 1 artması sağlanabilir mi ?
Yardımınızı rica ediyorum.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Bir teklif formu hazırladım. Kaydedildiği zaman J9'daki hücre 1 artsın istiyorum.
Buradaki birçok konuyu araştırdım ancak makrodan hiç anlamadığım için yapamadım.
Şöyle bir opsiyon da olabilir mi onu merak ediyorum, normal excel olarak değil de pdf olarak kaydedildiğinde de 1 artması sağlanabilir mi ?
Yardımınızı rica ediyorum.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
