Excel Organizasyon Şeması Programı

asri

Altın Üye
Altın Üye
Katılım
24 Nisan 2005
Mesajlar
2,821
Beğeniler
81
Excel Vers. ve Dili
Office 2016 TR 64 Bit
#1
Belirlenen listeye göre otomatik olarak organizasyon şeması oluşturulur. 9 ayrı hazır şemadan biri ile organizasyon şeması oluşturulabilir.
İki farklı organizasyon şemasında Resim kullanılabilir. Listede sıralı olmasada üst yöneticiler belirlendikten sonra program organizasyon şemasını oluşturabilir.
Her bir personelin üst yöneticileri belirlendikten sonra program hiyerarşi sıralamasını otomatik yapar ve organizasyon semasını oluşturmaktadır.


* Farklı listeler ile çalışılabilir.
* Her liste için ayrı organizayon şeması oluşturulabilir.
* Tüm listeler yada belirlenen listeler için organizasyon şeması oluşturulabilir.
* Resimli organizasyon şeması oluşturulabilir.
* Üst yöneticisi belirlenmemiş personeller için uyarı bilgisi eklenir.
* Her bir personel için konum olarak Asistan,Altına, Üstüne, Öncesine ve Sonrasına belirlenebilir.


Resim Yüklensin, seçeneği “Evet” ise, Organizasyon şemasına Liste sayfasındaki A kolonunda dosya isimleri yazılı resimleri ilgili kişi için yükler.
Resim Klasörü, kişi resimlerinin bulunduğu klasör hücre çift tıklanarak seçilir.
Ünvan Yazılsın, seçeneği “Evet” ise, liste sayfasında ünvan ve isim mevcut ise, organizasyon şemasında sadece Ünvan gösterilir.
Adı Yazılsın, seçenek “Evet” ise, liste sayfasında ünvan ve isim mevcut ise, organizasyon şemasında sadece Adı Soyadı gösterilir.

http://asriakdeniz.com/excel-organizasyon-semasi-programi/












 

anemis

Altın Üye
Altın Üye
Katılım
10 Ekim 2013
Mesajlar
391
Beğeniler
26
Excel Vers. ve Dili
Excel 2019 (64bit) - Türkçe
#2
Müthiş bir çalışma. Excel in sınırı yok sanırım.
 

asri

Altın Üye
Altın Üye
Katılım
24 Nisan 2005
Mesajlar
2,821
Beğeniler
81
Excel Vers. ve Dili
Office 2016 TR 64 Bit
#3
Hayal etmek ve zaman ayırmak ile bir çok şey başarılır.
Olumlu düşünceleriniz için teşekkür ederim.
 
Üst