• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

Excel 2010 da Makrolar güvenlik seviyesini düşürmek

Katılım
30 Kasım 2006
Mesajlar
625
Excel Vers. ve Dili
OFFICE 2003 Türkçe
Merhaba;
Arkadaşlar forumda da baktım ama bana kısaca 2010 excel de makro güvenlik seviyesini nasıl düşüreceğimi söyleyebilirseniz çok sevinirim. Saygılarımla
 
Hocam merhaba;
Ben 2003 kullanıyorum, onun için bir türlü proğramımı 2010 da çalıştıramadım, yardımcı olabilirseniz sevinirim
 
. . .

Buraya yükleyebilirsiniz.

. . .
 
Geri
Üst