• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

eğerle formun

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan koboy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
1 Ağustos 2006
Mesajlar
179
Merhaba ödeme tablosu yapıyorum takıldım bi konu var

ödeme tarihi gelenlere ödeme günü yazsın
günü geçenlere ödendi diye yazsın bunu nasıl yaparım

A B BURAYA
01.01.2013 TUTAR GÜNÜ GELDİ - ÖDENDİ YAZSIN


yardımcılarınız için teşekkür ederim şimdiden
 
Merhaba,
Şu şekilde uygulayınız.
Kod:
=EĞER(A1=BUGÜN();"ÖDEME GÜNÜ";EĞER(A1>BUGÜN();"TUTAR";"FATURAÖDENDİ"))
 
Son düzenleme:
Merhaba dediğinizi yaptım bugün ve gelecek tarihlerede ödendi fatura ödendi yazıyor
aslında istediğim söyle


20.11.2013 ödeme günü geçmise ödendi yazacak
22.11.2013 tarihinde yani bugün ödeneceklere ödeme günü yazacak
24.11.2013 tarihinde olanlara tutar yazacak
 
Mantık aynı aslında sizde yapabilirdiniz. #2 numaralı mesajdaki formül düzeltilmiştir.
 
çok teşekkür ederim yardımların için sayeden çözdüm
 
Geri
Üst