Soru Eğer hafta ve ay eklemesi

Katılım
13 Ağustos 2019
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Excel Vers. ve Dili
Office 365 - Türkçe
#1
Merhaba arkadaşlar,

Aşağıdaki tabloda yapmak istediğim ama başaramadığım şeyler var konu hususunda yardımcı olabilirseniz sevinirim. Bu tabloyu günlük raporumda kullanıyorum. 13.08.2019 tarihinin raporunu 14.08.2019'da yapmam gerekiyor. Bugün dünün raporu yapılıyor yani.

Date başlığı altındaki fonu sarı olan hücrelerin verilerini günlük olarak güncelliyorum ve bunları week ve içinde bulunduğum ay kısımları manuel olarak ekliyorum. Yapmak, oluşturmak istediğim şey ise date kısmına günlük olarak girdiğim veriyi hafta ve aya otomatik olarak kendi eklemesi. Haftanın her Salı, ayın ise her ayın 2. günü yenilenmesi gerekiyor. Hafta sıfırlanırken ay bir yan hücreye devretmeli.

Sorun şu ki date kısmı Pazartesi-Cuma günleri arasında güncelleniyor Pazartesi günü date kısmına Cuma gününün günlük verisi belirtilirken hafta ve ay kısımlarına Cuma-Cumartesi-Pazar ekleniyor.
 

YUSUF44

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
7,511
Beğeniler
235
Excel Vers. ve Dili
İş : Ofis 2016 - Türkçe
Ev: Ofis 2016 - Türkçe
#2
Merhaba. Foruma hoş geldiniz.

Takdir edersiniz ki "ekran görüntüsü" yani "resim" üzerinden hangi hücrede ne tür bir veri var, sayfada nasıl formüller var, hangi veri nerden geliyor bilemeyiz. Ayrıca bu ekran görüntüsünün aynısını kendimiz oluşturmak için uğraşmak istemeyiz.

Bu nedenle dosyanızı resim değil örnek excel dosyası olarak eklemenizi tavsiye ederim.
 
Üst