Merhaba Excel sayfasında bulunun notları e-okula
kodu ile aktarılıyor bir yazılı ve bir öğrenci için ben bunu
şeklinde yazmam gerekiyor bütün öğrenciler için burada i (satır diğeşkeni) b ( kaçınca yazılı olduğu) ikinci satır hata veriyor. sebebi nedir?
Kod:
IE.Document.all.dgListem__ctl2_txtY1.Value = Cells(k, m)
Kod:
sonnotu$ = "dgListem__ct" & i & "_txtY" & b
IE.Document.all.sonnotu.Value = Cells(k, m)
