Arkadaslar merhaba. Daha yeni buna benzer bir konu en ust sırada duruyordu fakat cok ınceledım kendıme nasıl uyarlarım bılemedım makro konusunda hıc bılgım yok cunku yenı konu acmak durumunda kaldım baslıkta cok acıklayıcı olmadı ama kusura bakmayın. yapmak ıstedıgım maıl adresını hucreden aldırıp, konu kısmını hucreden aldırıp, govde kısmınıda hucreden aldırarak dosya eksız maıl gondermek. elımde sayfayı, kıtabı, pdf ı gonderen makrolar var fakat sadece yazı gonderebılen bır makro bulmamadım ya da elımdekılerı uyarlayamadım. anlasılabılır olması adına ornek dosya ekledım ve ekran goruntusu ekledım. yarımlara sımdıden cok tesekkur ederım.
