Forumda emeği geçen herkese merhaba. Arkadaşlar dizilerin mantığını anlamaya çalışıyorum. Ekli dosyada çok basit bir tablo var. A sütununda kişiler B sütununda
aldıkları ücretler var. Dizi yöntemiyle seçilen herhangi bir ismin ücret toplamını
E1'e nasıl yazdırabiliriz ? İlgilenen arkadaşlara şimdide teşekkürler.
aldıkları ücretler var. Dizi yöntemiyle seçilen herhangi bir ismin ücret toplamını
E1'e nasıl yazdırabiliriz ? İlgilenen arkadaşlara şimdide teşekkürler.
