çalışma sayfamda c6 hücresindeki listeden sınıf seçimi yapılıyor.seçilen sınıfın öğrencileri b14 hücresine numarası c14 hücresinede ismi gelecek şekilde sayfaya aktarılıyor.tabi ilk öğrenci buralarda .kaç öğrenci varsa alt taraflarıda dolu oluyor.c14 den itibaren sorulara verdikleri cevaplardan aldıkları puanlar yazılıyor.
istediğim şu:
öğretmen bu sınıfla işini bitirince koyacağım düğme ile sayfayı masaüstüne c6 da bulunan isim ile kaydetmesi kayıt işlemini yaptıktan sonra c6 ve d14:AB49 ARALIĞINI temizlemesi
istediğim şu:
öğretmen bu sınıfla işini bitirince koyacağım düğme ile sayfayı masaüstüne c6 da bulunan isim ile kaydetmesi kayıt işlemini yaptıktan sonra c6 ve d14:AB49 ARALIĞINI temizlemesi
