B2 hücresinden başlayarak bütün "B" sütununda boş hücrelerim B3,B10,B20 gibi.Sadece bu boş hücreleri A sütununda numaralandırırsak, 1,2,3,4,5 diye gider.Yani dolu hücreleri atlayacak .Bu nasıl yapılabilinir? Aslında formülle de çözebilsem işimi görür fakat o kadar araştırmama rağmen, boş hücreleri numaralandıracak formül bulamadım. O yüzden makro ile belki çözülebilir diye düşündüm.
