yenilik025
Altın Üye
- Katılım
- 28 Eylül 2005
- Mesajlar
- 233
- Excel Vers. ve Dili
- 2007
Merhabalar Aslında Yapmak İstediğim Bir Excel de Bir Ders Çalışma Dosyası Oluşturmak
Ders Sorularımı ve Notlarımı ve Excel'e aktaracağım elle manuel olarak
Sonra boş Zamanlarımda Çalışmayı Başlat Dediğim de
(Textbox1'e) , Soru numarasını (Textbox2'ye ) , Soruyu, TextBox3 'e de
Belli saniye aralığında Formu ma getirmesi yapılabilir mi ?
HATTA BU FORM OKULLARDA DUYURULAR ŞEKLİNDE BİLE KULLANILABİLİR.
AMA EXCEL dosyasından çalışmayı başlat dediğimizde forma nasıl gelecek?
Ders Sorularımı ve Notlarımı ve Excel'e aktaracağım elle manuel olarak
Sonra boş Zamanlarımda Çalışmayı Başlat Dediğim de
(Textbox1'e) , Soru numarasını (Textbox2'ye ) , Soruyu, TextBox3 'e de
Belli saniye aralığında Formu ma getirmesi yapılabilir mi ?
HATTA BU FORM OKULLARDA DUYURULAR ŞEKLİNDE BİLE KULLANILABİLİR.
AMA EXCEL dosyasından çalışmayı başlat dediğimizde forma nasıl gelecek?
Ekli dosyalar
Son düzenleme:
