- Katılım
- 26 Temmuz 2005
- Mesajlar
- 34
- Excel Vers. ve Dili
-
Excel 2010 - İngilizce
Excel 2010 - Türkçe
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 16-01-2025
herkese merhaba. sorum şu:
1.sayfaya kasa defteri tutuyorum, tüm girdi çıktılar var.
2.sayfada personel gideri 3. sayfada firmalara ödemeler vs.. gidiyor.
ben ne yapmalıyım ki 1.sayfaya her personel yazdığımda bu otomatik olarak 2.sayfaya geçsin? tutarıyla birlikte. ben tekrar tekrar 2. 3. 4. sayfaları yazmak zorunda kalmıyayım.
bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
teşekkürler...
1.sayfaya kasa defteri tutuyorum, tüm girdi çıktılar var.
2.sayfada personel gideri 3. sayfada firmalara ödemeler vs.. gidiyor.
ben ne yapmalıyım ki 1.sayfaya her personel yazdığımda bu otomatik olarak 2.sayfaya geçsin? tutarıyla birlikte. ben tekrar tekrar 2. 3. 4. sayfaları yazmak zorunda kalmıyayım.
bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
teşekkürler...