Merhaba değerli arkadaşlar elimde bir tane dosya var ben bu dosyada aşağıdaki iki işlemden birini yapmak istiyorum, ancak konu makro bilgisi gerektirdiği için ben yapamadım yapabilecek arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.
Ekte gönderdiğim gibi bir cari hesap ekstre listem var, cari hesap ekstresini incelediğinizde (toplu ekstre alınmıştır) tüm firmaları tek bir excel dosyasında gösteriyor, oysa ben ayrı ayrı excel dosyalarında olmasını istiyorum. Bunu muhasebe programı üzerinden yapamadık, ne yazık ki
Yapmak istediğim olay şu muhasebe programımızdan cari hesap ekstresi alıyoruz tüm firmalarınkini toplu olarak bir excel sayfasına aktarıyor. Ben bu excel dosyasındaki her cari adı ve işlemlerini ayrı bir excel dosyasına cari adı ile otomatik kaydedebilirsem işim epey kolaylaşmış olacak
Örnek bir cari hesap ekstre görüntüsü ekteki gibidir
Yukarıdaki görselde gördüğünüz gibi Cari Adı Firma 1 de bir tanım başlıkları tarih evrak no evrak açıklama dvz cinsi borç alacak gibi satırlar var altında ise bu işleme ait veriler cari firma 1 de 4 işlem yapılmış cari firma 2 de 3 işlem yapılmış cari firma 3 te ise hem fazla işlem var hem de diğer iki firmadan ayrı olarak iki tane tanım satırı var şöyle ki cari kodunun altında firma 1 de olduğu gibi tarih evrak no evrak türü açıklama satırı var ancak işlemlerin sonunda stok kodu, stok adı, miktar gibi ikinci bir tanımlama satırı var
Burada makrolar yardımı ile tek sayfada kayıtlı olan bu cari hesapların firma1.xlsx, firma2.xlsx firma3.xlsx şeklinde kendi firmalarına ait şekilde ayırma imkanım olur mu?
Yada ikinci yol sütun adları belli olduğu için şunu yapabilir miyim?
Ekte bulunan excel dosyasında ikinci bir sheet var ben bu ikinci sheet e buradaki firma isimlerini satır satır oradaki başlıklara alabilir miyim
Yani cari firma1 e ait olan tarih evrak no evrak türü vs vs 2. Sheette bulunan sütunlara tek satır olarak işlensin mümkün olur mu
A sütununda cari hesap adı olacak B sütununda ise cari hesapların listesi olacak bunu yapabilirsem daha iyi olacaktır.
Ekstre örneği : https://drive.google.com/open?id=0B3dkEKhbK2yIYXd4WXgxRDJyMjA
Ekte gönderdiğim gibi bir cari hesap ekstre listem var, cari hesap ekstresini incelediğinizde (toplu ekstre alınmıştır) tüm firmaları tek bir excel dosyasında gösteriyor, oysa ben ayrı ayrı excel dosyalarında olmasını istiyorum. Bunu muhasebe programı üzerinden yapamadık, ne yazık ki
Yapmak istediğim olay şu muhasebe programımızdan cari hesap ekstresi alıyoruz tüm firmalarınkini toplu olarak bir excel sayfasına aktarıyor. Ben bu excel dosyasındaki her cari adı ve işlemlerini ayrı bir excel dosyasına cari adı ile otomatik kaydedebilirsem işim epey kolaylaşmış olacak
Örnek bir cari hesap ekstre görüntüsü ekteki gibidir

Yukarıdaki görselde gördüğünüz gibi Cari Adı Firma 1 de bir tanım başlıkları tarih evrak no evrak açıklama dvz cinsi borç alacak gibi satırlar var altında ise bu işleme ait veriler cari firma 1 de 4 işlem yapılmış cari firma 2 de 3 işlem yapılmış cari firma 3 te ise hem fazla işlem var hem de diğer iki firmadan ayrı olarak iki tane tanım satırı var şöyle ki cari kodunun altında firma 1 de olduğu gibi tarih evrak no evrak türü açıklama satırı var ancak işlemlerin sonunda stok kodu, stok adı, miktar gibi ikinci bir tanımlama satırı var
Burada makrolar yardımı ile tek sayfada kayıtlı olan bu cari hesapların firma1.xlsx, firma2.xlsx firma3.xlsx şeklinde kendi firmalarına ait şekilde ayırma imkanım olur mu?
Yada ikinci yol sütun adları belli olduğu için şunu yapabilir miyim?
Ekte bulunan excel dosyasında ikinci bir sheet var ben bu ikinci sheet e buradaki firma isimlerini satır satır oradaki başlıklara alabilir miyim
Yani cari firma1 e ait olan tarih evrak no evrak türü vs vs 2. Sheette bulunan sütunlara tek satır olarak işlensin mümkün olur mu
A sütununda cari hesap adı olacak B sütununda ise cari hesapların listesi olacak bunu yapabilirsem daha iyi olacaktır.
Ekstre örneği : https://drive.google.com/open?id=0B3dkEKhbK2yIYXd4WXgxRDJyMjA
Son düzenleme: