• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

Arama Proğramı

Katılım
18 Ekim 2010
Mesajlar
63
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003 - Türkçe
Merhaba;

Hukuk bürosunda sağlıklı ve hızlı arama yapılabilmesi için bir userform oluşturdum. Yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa bunların kodlamasını sağlayabilir mi acaba ?

Mantık şu şekilde;
- Bir listemiz var. Borçlu bilgilerinin yer aldığı. Bunların Userformda görünmesi sağlanacak
- Arama yapılan kişilere oluşturulmuş açılır listeden durum seçilecek.
- Aramanın yapıldığı gün listeye otomatik eklenecek
- Sonraki dosyaya geç denildiğinde Durumu boş alan yani aranmayan dosyaya geçilecek
- Borçlu adı soyadı ile arama yapılıp bilgilerin ekrana gelmesi ve değiştirilmesi sağlanabilecek.
- Ödeme günü alınan dosyalar günü geldiğinde Listede görünecek.
- Tarih ile arama yapılıp Hangi günde ödeme günü alınanların olduğu görülebilecek.

http://dosya.web.tr/RddQ5R
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
Eğer dosyanızda gerçek isimler varsa, dosyanızı kaldırınız!
 
Eğer dosyanızda gerçek isimler varsa, dosyanızı kaldırınız!

Sn orion, İsimler ve Diğer bilgiler Test amaçlı oluşturulmuştur.
İlginize teşekkür ederim. Bir hukuk bürosu olarak kişilik bilgilerin paylaşılmaması konsunda titiz davranmaktayız.

Yardımcı olabilirseniz Sevinirim.
iyi çalışmalar.
 
Userformda ilk sekmeyi anlamadım.
Dosyanız ektedir.:cool:
Kod:
Private Sub UserForm_Initialize()
Dim sh As Worksheet, sonsat As Long
Set sh = Sheets("SUZ")
sh.Range("A2:G" & Rows.Count).ClearContents
Range("A1").AutoFilter
Range("A1").AutoFilter field:=6, Criteria1:=Format(Date, "dd.mm.yyyy")
Range("A1").CurrentRegion.Offset(1, 0).Copy sh.Range("A2")
Range("A1").AutoFilter
sonsat = sh.Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row
If sonsat > 1 Then ListBox1.RowSource = "SUZ!A2:C" & sonsat
End Sub
 

Ekli dosyalar

Userformda ilk sekmeyi anlamadım.
End Sub[/CODE]

Sn.Orion Burdaki amaç listedi isimlerin ilk sekmeye tek tek gelmesi yapılan aramaya göre arama durumdan durumu seçilmesi kaydedip sonraki dosyaya geç dediğinden listeden sıradaki aranmayan borçluya geçmesi.

Arama durum açılır kutucuğunda çıkması gereken koşulları arama durum sekmesine yazdım.

Ödeme günü sekmesinde ilk list box da ödeme günü alınan dosyalardan bugun tarıhlı olanların liste şeklinde userforma görünmesi, Tarih ile ara dediğimizde o tarihteki dosyaların list box da sıralanması.

Biraz anlaşılmaz olmuş heralde kusura bakmayın. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Altın Üye olmayan arkadaşlar için dosya harici yüklenmiştir. Yardım edebilirseniz çok sevirim.
 
Sayın ErcumentaL,

Burdaki amaç listedi isimlerin ilk sekmeye tek tek gelmesi yapılan aramaya göre arama durumdan durumu seçilmesi kaydedip sonraki dosyaya geç dediğinden listeden sıradaki aranmayan borçluya geçmesi.

Bu durumu biraz açar mısınız. Bilgiler tek tek gelecek derken, adı soyadı yazan yere, sayfadaki ilk isimden itibaren tek tek gelmesini mi istiyorsunuz ?

Birde "kaydedip" demişsiniz ? Nereye kayıt ? Aynı ismin üzerinde bir değişiklik mi yapacaksınız ?

Yoksa 1.isim userforma gelecek, arama durumunu seçeceksiniz, seçtiğiniz durum, ilgili kişinin karşısına yazılacak ve sonraki kayıt butonuna mı basacaksınız ?
 
Sayın ErcumentaL,



Bu durumu biraz açar mısınız. Bilgiler tek tek gelecek derken, adı soyadı yazan yere, sayfadaki ilk isimden itibaren tek tek gelmesini mi istiyorsunuz ?

Birde "kaydedip" demişsiniz ? Nereye kayıt ? Aynı ismin üzerinde bir değişiklik mi yapacaksınız ?

Yoksa 1.isim userforma gelecek, arama durumunu seçeceksiniz, seçtiğiniz durum, ilgili kişinin karşısına yazılacak ve sonraki kayıt butonuna mı basacaksınız ?

Sn; saban20152015
Aynen excel sayfasına hiç dönmeden 1.sıradan başlyarak borçluların bilgileri gelecek.
Durumu seçilip kaydet yapıldığında ilgili kişinin karşınıa durumu otomatik ekleyecek. sonraki dosyaya geç dendiğinde 2.sıradaki dosyaya geçecek.
Tabı buraya birde Durum kısmı boş alan dosyanın gelmesi lazım. yani aranmayan dosyanın.
 
Yardımcı Olabilecek yokmu acaba...
 
Son düzenleme:
Merhaba,

işin aciliyeti nedir bilmem ama biraz zamanınız varsa eğer siz özel bir program yapayım. Bu benim içinde bir fırsat olmuş olur. Yalnız bu program excel veritabanlı
VBNET programı olacak. Onu baştan söyleyeyim. Sonra yanlış anlaşılma olmasın.
Ekteki resim bakınız...
 

Ekli dosyalar

  • ANA EKRAN RESİM_1.jpg
    ANA EKRAN RESİM_1.jpg
    261.7 KB · Görüntüleme: 53
Arkadaşlar uzun uzun yazdığıma bakmayın
3-4 tane kod yazılacak. Baştan proğram yaptırıyormusum gibi sitem edenler kızanlar var. tek tek soracağıma hepsini bir arada sordum. Çünkü bunlar birbirine bağlantılı olmazsa çalışmaz. Bılıyoırumkı şu ışlemi 10 dk da cozecekler ınsanlar var burda neden yardım etmek ıstemıyorsunuz. ?
 
Size müsait olduğumda yardımcı olmaya çalışacağımı özel mesajınıza cevaben ifade etmiştim.

Üstelik NBATMAN açık açık yardım ederim demiş.

Bu kadar acil olan nedir ? Neye sitem ediyorsunuz ?
 
Size müsait olduğumda yardımcı olmaya çalışacağımı özel mesajınıza cevaben ifade etmiştim.

Üstelik NBATMAN açık açık yardım ederim demiş.

Bu kadar acil olan nedir ? Neye sitem ediyorsunuz ?

Acil olmasa neden bukadr çok ısrar edeyım.
Adam yardım ederım demış.
PAra ıstıyor bu ısı yapamak ıcın
Ayrıca sıze sureklı rıcada bulunan yardım ısteyen birine bu şekilde davranmanız hiç hoş değil. !!!
 
Beyefendi Size nasıl davrandık ki ? Hoş olmayan nedir ?
Size gayet kibar bir üslupla yol gösterdik ve cevap verdik. Bence bizim üslubumuzun değil, son mesajınız ile sizin üslubunuzun hoş olmadığını düşünüyorum.

Ayrıyeten bu forum gönüllülük usülüne göre işleyen bir forum. Kimsenin kimseye yardım etme zorunluluğu yok.
Üstüne üstelik bayram arifesindeyiz. Herkesin kendine göre işi gücü var.

Size yardımcı olmaya çalışacağımı ifade ettiğimden dolayı, dosyanızın bir kısmını düzenleyerek buraya ekliyorum. Geri kalan işlerde ben yardımcı olmayacağım.

Size kolay gelsin...

Link : http://dosya.web.tr/R6GrmO
 
Şaban Abi yine yaptın büyüklüğünü. Ben olsam herhalde sizin gibi davranmazdım. Ustasın vesselam.
 
Merhaba,

işin aciliyeti nedir bilmem ama biraz zamanınız varsa eğer siz özel bir program yapayım. Bu benim içinde bir fırsat olmuş olur. Yalnız bu program excel veritabanlı
VBNET programı olacak. Onu baştan söyleyeyim. Sonra yanlış anlaşılma olmasın.
Ekteki resim bakınız...

Sn. Ercumental

buyrun ekte programınız. ÜCRET istemiyorum. Free herkesin kullanımına açık. Diğer forumdaşlar da faydalanabilir. Ortaya çıkmış olan tartışmanın bu seviye gelmesinden dolayı eğer benim olumsuz bir katkım varsa herkesten özür dilerim.
Hakkınızı helal ediniz.

Programı kullanırken dikkat edilecek hususlar:
• program VBNET tabanlı olduğu için Netframework güncellemelerinin tam olması gerekmektedir. Bakınız Netframawork 3.5 SP1
• Veri tabanı olarak excel dosyanın birebir kendi kullanılmaktadır. Bu yüzden dosya adı, "sayfa1" adı vede sütun başlıklarının adı (aralardaki alt tireler dahil)
değiştirilmemelidir. Yoksa farklı aşamalarda hatalar alınabilir.
• Rar dosyasının içindeki hem exe hemde excel dosyası mutlaka aynı klasörün içinde omalıdır. Exeye buradan farklı noktalara kısayol oluşturularak çalıştırılmalıdır.
• Bu program 64bit makinelerde problem çıkarma olasılığı var. eğer hata alınırsa yönetici olarak çalıştırınız...
• Program şu hali ile Ham veriler excele önceden girilir veya girilmiş olan durumunda sonradan yapılan değişiklik,izleme ve raporlama özelliklerini barındırmaktadır. İlerleyen süreçte ilk kayıt (yeni kayıt) yapma işlemini de eklemeyi düşünüyorum. Ki bu olmazsa olmaz bir şey yoksa otomasyon işlevliği yarım kalmış, eksik olur.

Forumdaşlardan gelen talepler doğrultusunda programı kendi işlerinde kullanmak için (çok fazla iş çıkarmayacak şekilde) düzenleyebilir veya geliştirebilirim.

Bu vesile ile herkesin KURBAN BAYRAMINI kutlar, sağlık ve sevgi dolu günler geçirmenizi dilerim.
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
NBATMAN Hocam sizi gerçekten tebrik etmek gerekiyor. Aynı yorumu şaban hocam içinde yaptım. Şaban hocamı tanıyorum ve desteklerini bana herzaman gösteriyor. Bu forum u beğeniyorum. nedeni ise sizin gibi yardım sever insanların olmasından dolayıdır. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Eğer benden büyükseniz bu kurban bayramı arefesinde ellerinizden öperim. Saygılarımla
 
NBATMAN Hocam sizi gerçekten tebrik etmek gerekiyor. Aynı yorumu şaban hocam içinde yaptım. Şaban hocamı tanıyorum ve desteklerini bana herzaman gösteriyor. Bu forum u beğeniyorum. nedeni ise sizin gibi yardım sever insanların olmasından dolayıdır. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Eğer benden büyükseniz bu kurban bayramı arefesinde ellerinizden öperim. Saygılarımla

Merhaba,

İyi dilekler için teşekkür ederim.
Yaş 40. Pek el öpülesi bir yaş değil.
 
Geri
Üst