• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

Mutabakat Raporu Yardım

Katılım
23 Mayıs 2009
Mesajlar
54
Excel Vers. ve Dili
Excel 2007
merhaba,

ekteki mutabakat raporunda mail at dediğimde mutabakatta yazan e-mail outlook ta to ya gelmeli ve konu da mutabakatta excelde yazan bilgi outlooka düşmesi konusunda yardımınızı rica ederim.
 

Ekli dosyalar

. . .

Formu PDF olarak mail ekine mi alacak.

. . .
 
. . .

Mailleri tek seferde hepsini gönderebiliriz veya sizin seçtiğiniz firmaya tek mail gönderebiliriz.

Forumda OUTLOOK yazarak arama yaparsanız, başka örneklere ulaşabilirsiniz. Fikir verecektir.

. . .
 
. . .

Tablonun içerisindeki kodları görmemişim.
Şu ilaveleri yaparak deneyiniz.

Kod:
    yol = CreateObject("WScript.Shell").specialfolders("Desktop") & "\" & ActiveSheet.Name & "_" & Format(Now(), "yyyymmdd\_hhmm") & ".pdf"
[COLOR="Blue"]    kime = Sheets("Mutabakat_Sayfasi").Range("E14")
    konu = Sheets("Mutabakat_Sayfasi").Range("E15")[/COLOR]
    
kodlarınız...
kodlarınız...
kodlarınız...
    
    Dim objOutlook As Object
    Dim objMail As Object
    Dim i As Long, NoA As Long
    Set objOutlook = CreateObject("Outlook.Application")
    Set objMail = objOutlook.CreateItem(0)
    With objMail
        .To = [COLOR="Blue"]kime[/COLOR]
        .CC = ""
        .Subject = [COLOR="Blue"]konu[/COLOR]
        .Attachments.Add yol
        .Save
        .Display
        '.Send
    End With

. . .
 
. . .

Tablonun içerisindeki kodları görmemişim.
Şu ilaveleri yaparak deneyiniz.

Kod:
    yol = CreateObject("WScript.Shell").specialfolders("Desktop") & "\" & ActiveSheet.Name & "_" & Format(Now(), "yyyymmdd\_hhmm") & ".pdf"
[COLOR="Blue"]    kime = Sheets("Mutabakat_Sayfasi").Range("E14")
    konu = Sheets("Mutabakat_Sayfasi").Range("E15")[/COLOR]
    
kodlarınız...
kodlarınız...
kodlarınız...
    
    Dim objOutlook As Object
    Dim objMail As Object
    Dim i As Long, NoA As Long
    Set objOutlook = CreateObject("Outlook.Application")
    Set objMail = objOutlook.CreateItem(0)
    With objMail
        .To = [COLOR="Blue"]kime[/COLOR]
        .CC = ""
        .Subject = [COLOR="Blue"]konu[/COLOR]
        .Attachments.Add yol
        .Save
        .Display
        '.Send
    End With

. . .

Hüseyin Bey,

Öncelikle ilginiz için teşekkürler.Fakat toplu gönderme konusunda arama yapmama rağmen çözüm üretemedim.Bir toplu gönderim listesi oluşturdum.Bu listedeki bilgileri yine pdf formatında toplu gönder dediğimde mailde ayrı ayrı pdf dosyalarda gönderilmesi konusunda yardımınızı rica ederim.Benim tek tek gönderim yaptığım formatta masaüstüne tek bir mutabakat formu yaratıp yeni gönderimlerde bu form revize oluyordu.Toplu gönderim yaptığımızda her bir pdf in adıda farklı olmalı ve masaüstünde oluşturduğum mutabakat klasörüne bu isimle kaydedilmesi gerekecek.

Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Saygılarımla,
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
. . .

Cari Hesap Listesi ile Toplu Gönderim Listesi kontrollü oluşturuyorsunuz değil mi.
Aynı müşterinin iki sayfada da bakiyeleri aynı olmalı.

. . .
 
. . .

Dosyanız ektedir.

Çalışma sistemi daha önce verdiğim linkteki gibi seçime göre çalışır.

. . .
 

Ekli dosyalar

Hüseyin Bey,

birşey dikkatimi çekti biz bu raporda toplu gönderimi seçenekli yaptıktan sonra seçip gönder dediğimizde hep aynı mail adresini veriyor.

Bir bakabilir misiniz?
 
. . .

http://www.excel.web.tr/f48/mutabakat-raporu-yardym-t144215/post784073.html

Bende bir sorun görünmüyor.
Kullandığınız tablonun son halinin örneğini yüklerseniz inceleriz.

Ekran Görüntüsü (GİF):

0Lb7WB.gif


. . .
 
Geri
Üst