Öncelikle merhabalar,
Userform üzerinde dbgrid ve timer eklemek istiyorum. Ancak işyerinde Vba olmadığı için bir çok componente ulaşamıyorum. Dbgrid ve Timer 'da onlardan biri.
İşyerinde artan zamanlarda paslanmamak adına birkaç proje yapmak istiyorum. Excel 2007 - Vba'da bunları kullanmanın başka bir yolu var mıdır ?
Şimdiden teşekkürler..
Userform üzerinde dbgrid ve timer eklemek istiyorum. Ancak işyerinde Vba olmadığı için bir çok componente ulaşamıyorum. Dbgrid ve Timer 'da onlardan biri.
İşyerinde artan zamanlarda paslanmamak adına birkaç proje yapmak istiyorum. Excel 2007 - Vba'da bunları kullanmanın başka bir yolu var mıdır ?
Şimdiden teşekkürler..
