Merhaba,
Excel 2007 'de aktivex komut butonuna ön izleme kodu yazdım ancak tıkladığımda ön izleme sayfasına geçerken ekran titriyor aynı şekilde ön izlemeyi kapattığımda da titriyor. Bunu engellemem mümkün mü? Yani tıklayınca windows'da klasöre girer gibi doğrudan ön izlemenin gelmesi mümkün mü? Bir de yazdır butonuna tıkladığımda karşılama mesajı çıkmasını istiyorum "Yazdırmak istediğinize emin misiniz? EVET/HAYIR" şeklinde. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
Excel 2007 'de aktivex komut butonuna ön izleme kodu yazdım ancak tıkladığımda ön izleme sayfasına geçerken ekran titriyor aynı şekilde ön izlemeyi kapattığımda da titriyor. Bunu engellemem mümkün mü? Yani tıklayınca windows'da klasöre girer gibi doğrudan ön izlemenin gelmesi mümkün mü? Bir de yazdır butonuna tıkladığımda karşılama mesajı çıkmasını istiyorum "Yazdırmak istediğinize emin misiniz? EVET/HAYIR" şeklinde. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
