Merhabalar, aşağıdaki kodu makro kaydet yöntemi ile
aldım. Kodun içinde Data ve Çalışma ismilerinin geçmemesi gerekmekte.
Bu isimleri konuya vakıf arkadaşlar farklı tanımlıyorlar onu biliyorum sadece.
Gerekli izahatı "Çalışma" adlı ekte yaptım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler.
aldım. Kodun içinde Data ve Çalışma ismilerinin geçmemesi gerekmekte.
Bu isimleri konuya vakıf arkadaşlar farklı tanımlıyorlar onu biliyorum sadece.
Gerekli izahatı "Çalışma" adlı ekte yaptım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler.
Kod:
Sub Makro2()
Windows("Data.xls").Activate
Sheets("Şubat").Select
Windows("Çalışma.xls").Activate
End Sub
