- Katılım
- 30 Ağustos 2008
- Mesajlar
- 677
- Excel Vers. ve Dili
- 2010 türkçe
Merhaba arkadaşlar;
Çalışmamda aralarında kullanmadığım boş satırlar olan uzunca birkaç tablom var. Ancak bu tablolarada bazen bir kaç satır ekleyip silmem gerekiyor. Bu işlemi yaparken tabloların başlangıç satırı sabit kalması gerekmekte. tabloların arasındaki satır sayısının azalıp çoğalması önemli değil.
Ekte örnek bir dosya ekledim. Yardımcı olursanız sevinirim.
Çalışmamda aralarında kullanmadığım boş satırlar olan uzunca birkaç tablom var. Ancak bu tablolarada bazen bir kaç satır ekleyip silmem gerekiyor. Bu işlemi yaparken tabloların başlangıç satırı sabit kalması gerekmekte. tabloların arasındaki satır sayısının azalıp çoğalması önemli değil.
Ekte örnek bir dosya ekledim. Yardımcı olursanız sevinirim.
