merhabalar,
Benim işim personel temini, bir firmaya verdiğimiz personelleri excel listesine işliyoruz ve bu kişilerin süreci ile ilgili iptal, geldi gibi durumlarında güncelleme falan yapıyorum.
benim istediğim,
örneğin a firmasında 50 tane personel temini hedefim varken, işlemleri devam eden personelleri başarı olarak yüzde vermesi, iptal yazdığımda bu değerin düşmesi.
ama hedefim toplam olarak değil, departman departman ayrı olması lazım. örnek garson, hk gibi
ama aynı sayfa içerisinde değil de, 2. bir sayfa açıcam oraya yazması. mümkün mü bu acaba? mümkün ise nasıl yapabilirim?
Benim işim personel temini, bir firmaya verdiğimiz personelleri excel listesine işliyoruz ve bu kişilerin süreci ile ilgili iptal, geldi gibi durumlarında güncelleme falan yapıyorum.
benim istediğim,
örneğin a firmasında 50 tane personel temini hedefim varken, işlemleri devam eden personelleri başarı olarak yüzde vermesi, iptal yazdığımda bu değerin düşmesi.
ama hedefim toplam olarak değil, departman departman ayrı olması lazım. örnek garson, hk gibi
ama aynı sayfa içerisinde değil de, 2. bir sayfa açıcam oraya yazması. mümkün mü bu acaba? mümkün ise nasıl yapabilirim?
Son düzenleme: