- Katılım
- 26 Ekim 2023
- Mesajlar
- 3
- Excel Vers. ve Dili
- Türkçe
Arkadaşlar Excel de bir bütçe takip tablosu oluşturmak istiyorum, tabloyu oluşturdum ben o tabloya alttaki verileri girdiğim zaman
TARİH.............AÇIKLAMA...TÜR.........TUTAR
01.01.1999......DENEME......GELİR...... 250₺
02.01.1999........ÖRNEK.......GİDER......300₺
03.01.1999.......DENEME.......GİDER......1000₺
ben aynı sayfa içerisinde başka bir tabloda da Açıklama kısmına Deneme yazdığım hücrenin bulunduğu satırı görmek istiyorum ve tutar kısmınında aylık olarak toplamlarını görmek istiyorum onu da şu şekilde örneklendireyim
TARİH...............Açıklama........TÜR......TUTAR
01.01.1999.......DENEME......GELİR.......250₺
10.01.1999........DENEME......GİDER.........750₺
17.01.1999........DENEME.......GELİR......1000₺
TOPLAM
GELEN:1250₺.......GİDER:750₺...KALAN:-500₺
YANİ Sürekli olarak para alınıp verilen bir hesap gibi düşünün benim verdiğim ve onlardan aldığım. tam anlatamadım ama inşallah anlarsınız
TARİH.............AÇIKLAMA...TÜR.........TUTAR
01.01.1999......DENEME......GELİR...... 250₺
02.01.1999........ÖRNEK.......GİDER......300₺
03.01.1999.......DENEME.......GİDER......1000₺
ben aynı sayfa içerisinde başka bir tabloda da Açıklama kısmına Deneme yazdığım hücrenin bulunduğu satırı görmek istiyorum ve tutar kısmınında aylık olarak toplamlarını görmek istiyorum onu da şu şekilde örneklendireyim
TARİH...............Açıklama........TÜR......TUTAR
01.01.1999.......DENEME......GELİR.......250₺
10.01.1999........DENEME......GİDER.........750₺
17.01.1999........DENEME.......GELİR......1000₺
TOPLAM
GELEN:1250₺.......GİDER:750₺...KALAN:-500₺
YANİ Sürekli olarak para alınıp verilen bir hesap gibi düşünün benim verdiğim ve onlardan aldığım. tam anlatamadım ama inşallah anlarsınız

Son düzenleme: