Wordde Otomatik Yazı

Katılım
5 Aralık 2016
Mesajlar
9
Excel Vers. ve Dili
Office 2013
Arkadaşlar merhaba,

Wordde (office 360) yeni dosya dediğimizde çıkan şablonlardan "Çalışma Talimatı" diye bir şablon var. Linkte paylaşıyorum. (forum kurallarından emin değilim link paylaşmaya izin yoksa belirttiğim yerden siz de açabilirsiniz)

Bu şablonda en üstte şirket adı, adresi, telefon vb. bilgiler girildiğinde sayfaların geri kalanında otomatik olarak bu bilgiler güncelleniyor. Bunun nasıl yapıldığını öğrenmem gerekiyor. Otomatik değişen yazılara sağ tıkladığımda açılan menüde "içerik denetimini kaldır" diye bir satır çıkıyor. Kaldıra bastığımda otomatik güncelleme sona eriyor. Geliştirici menüsünden içerik denetimi bölümünü kurcaladım ama bulamadım.

Ben bunu daha önce, müşteri bilgilerinin olduğu kelimeleri "başlık" olarak işaretliyordum ve daha sonra otomatik olarak güncellenmesini istediğim yere ekle>çapraz başvuru>başlık seçip orada yazıyı seçip ekliyordum. Fakat otomatik güncellemiyor bu şekilde. Her seferinde manuel olarak bu işlemi yapıyordum.

Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
 
Katılım
20 Şubat 2007
Mesajlar
519
Excel Vers. ve Dili
2007 Office, Tr
Merhaba,
* Ekle menüsü
* Metin > Hızlı Parçalar
* Belge Özelliği
* Şirket, telefon, adres, fax vs. vs.
Buradan girilen bir bilgi daha sonra belgenin geri kalanında her eklenen yerde otomatikman görünür.
 
Katılım
5 Aralık 2016
Mesajlar
9
Excel Vers. ve Dili
Office 2013
Çok teşekkürler. İşimi gördü bu
 
Üst