Merhaba.
Soracağım soruda vlookup işlevi mi kullanılıyor bilmiyorum ama konu başlığını vlookup olarak açtım. Normalde bu işlevi kullanıyorum fakat şimdi farklı bir şey lazım oldu. Dosyamda, "TÜM PERSONELLER" adlı sayfaya "ÇALIŞMA GÜNLERİ" adlı sayfadan, yukarıdan aşağıya isim ve soldan sağa doğru tarihe göre arayıp çalışma saatinin gelmesini istiyorum. Sayfalara ait bilgiler aşağıdaki gibi:
"TÜM PERSONELLER": A1 Hücresinde başlık olarak AD yazıyor, A2'den aşağıya doğru personellerin isimleri devam ediyor. Üst tarafta başlık olarak 1. satırda soldan sağa doğru tarihler yazıyor.
"ÇALIŞMA GÜNLERİ": A1 Hücresi boş, A2 Hücresinde başlık olarak AD yazıyor, A3'den aşağıya doğru personellerin isimleri devam ediyor. Üst tarafta başlık olarak 1. satırda soldan sağa doğru tarihler, 2. satırda ise gün isimleri yazıyor.
Soracağım soruda vlookup işlevi mi kullanılıyor bilmiyorum ama konu başlığını vlookup olarak açtım. Normalde bu işlevi kullanıyorum fakat şimdi farklı bir şey lazım oldu. Dosyamda, "TÜM PERSONELLER" adlı sayfaya "ÇALIŞMA GÜNLERİ" adlı sayfadan, yukarıdan aşağıya isim ve soldan sağa doğru tarihe göre arayıp çalışma saatinin gelmesini istiyorum. Sayfalara ait bilgiler aşağıdaki gibi:
"TÜM PERSONELLER": A1 Hücresinde başlık olarak AD yazıyor, A2'den aşağıya doğru personellerin isimleri devam ediyor. Üst tarafta başlık olarak 1. satırda soldan sağa doğru tarihler yazıyor.
"ÇALIŞMA GÜNLERİ": A1 Hücresi boş, A2 Hücresinde başlık olarak AD yazıyor, A3'den aşağıya doğru personellerin isimleri devam ediyor. Üst tarafta başlık olarak 1. satırda soldan sağa doğru tarihler, 2. satırda ise gün isimleri yazıyor.
