Arkadaşlar iş yerine birsistem kuruyorum.
50 000 + veri olan database var.
Başta excel ile database yaptım. Ado ile connect yaptım ama çok yavaş excel.
Sonra acceess ile database yaptım. Ado ile süper hızlı kullanıyorum . Ama Access lisansımız yokmuş. Vazgeçmek zorunda kaldım.
2 gündür başka örnek arıyorum.
Firebird kurdum. Ama Msdos pencere açılıyor
CREATE DATABASE c: bilmem ne yazıom olmuyor. Görsel database olmadığından kullanamadım
SQL Express deneym dedim kurarken hata verdi. Windows 10 ile çalışıyor galiba.
Bana excelde vba da kullanacağım database lazım.
çok karmaşık bir database im yok.
Önerilerinizi dinlemek isterim
50 000 + veri olan database var.
Başta excel ile database yaptım. Ado ile connect yaptım ama çok yavaş excel.
Sonra acceess ile database yaptım. Ado ile süper hızlı kullanıyorum . Ama Access lisansımız yokmuş. Vazgeçmek zorunda kaldım.
2 gündür başka örnek arıyorum.
Firebird kurdum. Ama Msdos pencere açılıyor
CREATE DATABASE c: bilmem ne yazıom olmuyor. Görsel database olmadığından kullanamadım
SQL Express deneym dedim kurarken hata verdi. Windows 10 ile çalışıyor galiba.
Bana excelde vba da kullanacağım database lazım.
çok karmaşık bir database im yok.
Önerilerinizi dinlemek isterim
