Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ekteki gibi bir dosyam var bu dosyadaki hücreleri doldurduğumda otomatik olarak bir alt satıra inmesini ve sıra numarasını kendi yazmasını istiyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Sayfa1'in kod kısmına şu kodları yapıştırıp I sütuna veri girip deneyiniz;
Kod:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target.Column <> 9 Then Exit Sub
Cells(Target.Row, "A").AutoFill Destination:=Range("A" & _
Target.Row & ":A" & Target.Row + 1), Type:=xlFillSeries
Cells(Target.Row + 1, "B").Select
End Sub
Sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, web sitemizi kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.