Outlookdan ek kayit etmek

Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
35
Excel Vers. ve Dili
2019 turkce
Herkese merhaba,

Bir mail adresi dusunun ve o mail adresine yaklasik 20 bankadan her hesabin aylik ekstresi (toplam 200 hesap ekst.) ayda bir defa ek olarak gelmektedir.
Ornegin;
Yapikrediden 10 mail (her mail ekinde bir hesabin 1 aylik ekstresi var)
Akbankdan 8 mail her mail ekinde bir hesabin 1 aylik ekstresi var)
Her ayin birinde bir onceki ayin ekstreleri
Bunun gibi 20 bankadan birsuru mail ve ek :)

Yapmak istedigim; daha onceden acilmis (banka adi olan) klasorlerin icine her ay icin bir klasor acarak gelen ekleri ilgili klasorlerin icine otomatik olarak kayit etmesi. (klasorlerin adi banka mail uzantilari olabilir)
Bu konuda bana yardimci olabilecek biri var midir ?

Tesekkurler, selamlar.
 
Üst