Değerli Excel Web Ailesine Selamlar..
Ekteki dosyada A sütununa tıklandığında açılan pencerede Stok seçiminin yanına miktarı girişide koyup toplamı öyle hesaplamasını istiyorum..Bu mümkünmü acaba ? Böylece Tek hücrede işi bitirmiş olacağım..Olursa gerçekten minnetkar kalırım..Makro konusunda geriyim bayağı..
Ekteki dosyada A sütununa tıklandığında açılan pencerede Stok seçiminin yanına miktarı girişide koyup toplamı öyle hesaplamasını istiyorum..Bu mümkünmü acaba ? Böylece Tek hücrede işi bitirmiş olacağım..Olursa gerçekten minnetkar kalırım..Makro konusunda geriyim bayağı..
