- Katılım
- 15 Kasım 2006
- Mesajlar
- 46
- Excel Vers. ve Dili
-
excel ile veri gönderme ve listeleme
listbox
Selam Arkadaşlar;
Bir çalışmam var ama başaramadım.Kısaca şöyle:
Rapor alma butonunda gelen formda müşteriyi seçip o an ki ödenmesi gereken miktarı yazıp tarihide attıktan sonra Cari hesaptan sadece alınan paranın yerine 0 yazacak ve açıklama yerinede ödendi yazısı yazılacaklacağı gibi Raporada bilgiler aktarılacak.
Bu husuta yardımlarınızı bekliyorum.
İYİ ÇALIŞMALAR
Bir çalışmam var ama başaramadım.Kısaca şöyle:
Rapor alma butonunda gelen formda müşteriyi seçip o an ki ödenmesi gereken miktarı yazıp tarihide attıktan sonra Cari hesaptan sadece alınan paranın yerine 0 yazacak ve açıklama yerinede ödendi yazısı yazılacaklacağı gibi Raporada bilgiler aktarılacak.
Bu husuta yardımlarınızı bekliyorum.
İYİ ÇALIŞMALAR