Soru Haftalık çalışma programı

istanbulcahan

Altın Üye
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
1,384
Excel Vers. ve Dili
Office 365 (Türkçe)
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
05-11-2024
Aşağıdaki özelliklere haiz haftalık çalışma programı oluşturmak istiyorum.
Haftalık Çalışma programı işleyişi;
Ayın cuma-cumartesi-pazar-pazartesi günleri 2 salona göre listeden seçilecek,
Bekçi Genel gece (Kişi77, kişi78, kişi79)
Gündüz olarak 2 salona göre tabloda işaretledikten sonra, haftalık çalışma programı,
Programda kişi seçtikten sonra, tarihi, salon ve saati seçilecek ve programda yerine otomatikman yerleştirilecek.
Cuma günü görev yapanlar, pazartesi aynı salonda görev yapacaklar.
Cumartesi görev yapanlar, pazar günü göreve gelmeyecekler.
Pazar günü görev yapanlar pazartesi izinli sayılacaklar.
Şablon ekte, yapılabilir mi.
 

Ekli dosyalar

Üst