FORM BİLGİLERİNİ LİSTE YAPMAK.

Katılım
30 Haziran 2005
Mesajlar
157
İyi günler. Bir kaza takip formum var. Buraya yazdığım bilgileri ay sonunda tekrar rapor olarak yazmak zorunda kalıyorum. Acaba forma yazdığım bilgiler otomatik olarak rapora yazılabilir mi.Formdaki bilgiler direk ikinci sayfada bulunan listeye yazılabilir mi. Bir form bitince bilgiler raporda ikinci satırda yazılmaya devam etsin. Bu mümkün mü excelde.Bana nasıl yapacağımı ve yol gösterecek bir link adresi verir misiniz.
 
Katılım
23 Mart 2006
Mesajlar
303
Excel Vers. ve Dili
Microsoft Office 2003
Excel 2003
Ekteki Örneği İnceleyin.Alt+F11 tuşuna basıp örneğin devamını getirebilirsiniz.
 
Katılım
30 Haziran 2005
Mesajlar
157
Sayın tevfikdemir. Bana bu konuda yardımcı olabilecek ve tavsiye edeceğiniz linkler varsa sevinirim.
 
Katılım
2 Mart 2006
Mesajlar
36
sayın Tevfik Bey aynı örneği

Sheets("Liste").Range("d" & Worksheets("Liste").[d65536].End(xlUp).Row + 1) = Range("F10").Value
Sheets("Liste").Range("e" & Worksheets("Liste").[e65536].End(xlUp).Row + 1) = Range("F11").Value

diye devam ettirmek istedim ama olmadı acaba nerde hata yapıyor olabilirim. Kusura bakmayın daha çok yeniyim...
 
Üst