Exceldeki tablodan otomatik word belgesi oluşturmak

Katılım
17 Şubat 2007
Mesajlar
12
Excel Vers. ve Dili
excell 2003
Arkadaşlar uzun zamandır kendi kendime uğraşıyorum ama bir türlü beceremedim..
Sorunum şu...

A1=Soz.Tarihi
a2=Firma adı
a3=işin adı
yazan bir excel çalışma sayfam var ve altına da bir düğme ekledim.. bu düğmeye basınca word açılıyor ve iş yerinde kullandığım tip yazı oluşuyor.. şöyle birşey...

İNŞAAT DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Sayı: B.12.DDY.0.80.755.01.S.2​
Konu:İhale Konsu İş​
//2008​

A2 FİRMA ADI'NA

A1 TARİHLİ SÖZLEŞME KONUSU A3 İŞİ GEÇİCİ KABUL TUTANAĞI TASDİK EDİLEEK EKTE GÖNDERİLMİŞTİR.
Bilgi alınmasını vs vs...

Şimdi burada ben koyu harfi ve word yazı tipini fontunu ayarlayamıyorum.. haa birde başlıkları ortadan.. tarih kısmını sağdan falan yazdıramıyorum.. kuru kuru metin olarak çıkıyor..

birleştir fonksiyonuyla yazı menini hazırlayıp gene bu forumda bulduğum worde fonksiyonuyla worde yolluyorum .. ama ne yazıkii yazı formatını ayarlayamıyorum.. umarım biri bana yardımcı olur.. çok umutsuzum zira..
 
Katılım
17 Nisan 2005
Mesajlar
122
Excel Vers. ve Dili
Excel 2010 TR | Excel 2013 TR
Bunu excel içinde de hazırlayabilirsiniz. uygun tablo biçimlendirmesini yapıp, ilgili yerlere aşağıdaki gibi formul yazarsanız Excel içinde işinizi halletmiş olursunuz.


Muhatap için:
=birleştir(A2;" FİRMA ADI'NA"

diğer metin için:
=birleştir(A1;" TARİHLİ SÖZLEŞME KONUSU "; A3; " İŞİ GEÇİCİ KABUL TUTANAĞI TASDİK EDİLEEK EKTE GÖNDERİLMİŞTİR.
Bilgi alınmasını vs vs..."
 
Katılım
26 Kasım 2005
Mesajlar
397
Excel Vers. ve Dili
Office 365
bence bu konuda word'ün üzerine yok, programları kendi kabiliyetlerine göre değerlendirmek, kullanmak gerektiğini düşünüyorum. Çünkü, word sorunuzun çözümünü sunan yegane kaynak bence. Sorununuzu excel ile değil de word ile çözmeye çalışın önerisini sunuyorum.
 
Üst