Excel' de ücret onayı yazısı hazırlamak istiyorum.

istanbulcahan

Altın Üye
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
1,386
Excel Vers. ve Dili
Office 365 (Türkçe)
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
05-11-2024
Excel' de bunu nasıl yapabilirim.

Ekteki onaylar.xls dosyasında mavi renkli sheetleri gerekli açıklamaları yaptım. Buna bir onayın başka sheetten sayıp başka bir sheete aktarma, baska sheetten alıp, başka sheete yazma işlemleri nasıl yapılabilir. yardımlarınız için teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haziran 2006
Mesajlar
3,704
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003, 2007, 2010 (TR)
Sorunuzu tam olarak anlayamadım ama aşağıdakileri yaparsanız sanki çözülecek gibi ...

"3 MART" adlı sheet'in B22 hücresine aşağıdaki formülü girin ve aşağıya doğru çekin veya kopyalayın.

=TOPLA.ÇARPIM(('veriler 2'!$C$1:$C$100=A22)*1)

Yine "3 MART" adlı sheet'in E22 hücresine de, aşağıdaki formülü girin ve aşağıya doğru çekin veya kopyalayın.

=DÜŞEYARA(A22;veriler!$A$3:$B$6;2;YANLIŞ)

Eğer sorununuz çözülmediyse, biraz daha açıklama yapmanız gerekiyor.
 
Üst