Aylık toplamların tek bi sayfada birleştirme

Katılım
2 Ekim 2005
Mesajlar
10
Excel Vers. ve Dili
XP Türkçe
İyi çalışmalar;

her ayın gelirini ve giderini , bir sayfada görmek istiyorum. Bunu hangi formulle yapabilirim...

şimdiden teşekkürler.
 

Korhan Ayhan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
43,032
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Selamlar,

Hoşgeldiniz.

Daha ilk mesajınız ve bu kadar açıklama ile size kimsenin yardımcı olabileceğini düşünmüyorum. Eğer örnek bir dosya üzerinde ne yapmak istediğinizi açıklarsanız daha çabuk çözüme ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
2 Ekim 2005
Mesajlar
10
Excel Vers. ve Dili
XP Türkçe
Selamlar,

Hoşgeldiniz.

Daha ilk mesajınız ve bu kadar açıklama ile size kimsenin yardımcı olabileceğini düşünmüyorum. Eğer örnek bir dosya üzerinde ne yapmak istediğinizi açıklarsanız daha çabuk çözüme ulaşabilirsiniz.
aleyküm selam !

500 kb snır oldugu için baya bi dosyayı sildim umarım bu yeterli olacaktır

ekteki dosyada eylül , ekim, kasım ve halı hazırda tamamlanmamış aralığa ait her günlük gelir gideri eklediğimde " genel toplam" sayfasına otomatik yazmasını istiyorum bu konudaki yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
 

Korhan Ayhan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
43,032
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Selamlar,

İnceledim fakat örnek dosyanızda sadece aralık ayı mevcut diğer bahsettiğiniz aylar yok. Ayrıca aralık ayındaki hangi hücreleri genel toplam sayfasında hangi hücrelere aktarılacak belirtmemişsiniz. Bu tür detayları belirtirseniz daha sağlıklı çözümler üretilebilir. Ayrıca bu aktarım işlemi hangi şart gerçekleşirse yapılacak? Yani bir butona basınca mı? Yoksa bir hücreye değer girince mi?
 
Katılım
6 Eylül 2006
Mesajlar
130
Excel Vers. ve Dili
excel 2003 - ingilizce
SLM

EĞER SORUNU DOĞRU ANLADIYSAM ÇOK KOLAY BİR ÇÖZÜMÜ VAR BUNUN.
EKTE BİŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞTIM AMA UMARIM DOĞRUDUR.
:mrgreen:
 
Katılım
2 Ekim 2005
Mesajlar
10
Excel Vers. ve Dili
XP Türkçe
Selamlar,

İnceledim fakat örnek dosyanızda sadece aralık ayı mevcut diğer bahsettiğiniz aylar yok. Ayrıca aralık ayındaki hangi hücreleri genel toplam sayfasında hangi hücrelere aktarılacak belirtmemişsiniz. Bu tür detayları belirtirseniz daha sağlıklı çözümler üretilebilir. Ayrıca bu aktarım işlemi hangi şart gerçekleşirse yapılacak? Yani bir butona basınca mı? Yoksa bir hücreye değer girince mi?
monopol arkadasımız çözmüş ;)

buton işleri karışık biraz ilk günlerde basit formuller yeterli benim için ama sitenizdeki başlıkları inceledikce daha cok sey öğreniyorum daha gelişmiş formulleri önümüzdeki günlerde öğreniriz artık sayenizde

ilginiz çin teşekkürler , iyi çalışmalar ...
 
Katılım
28 Kasım 2006
Mesajlar
9
Excel Vers. ve Dili
Türkçe
tek sayfada toplattırma

formül aşağıdaki gibi olabilir bir dene


=TOPLA('OCAK - 2006'!D3:D33;'ŞUBAT - 2006'!D3:D33;'MART - 2006'!D3:D33;'NİSAN - 2006'!D3:D33;'MAYIS - 2006'!D3:D33;'HAZİRAN - 2006'!D3:D33;'TEMMUZ - 2006'!D3:D33;'AĞUSTOS - 2006'!D3:D33;'EYLÜL - 2006'!D3:D33;'EKİM - 2006'!D3:D33;'KASIM - 2006'!D3:D33;'ARALIK - 2006'!D3:D33) resimlerin yerine iki nokta koyacaksın
 
Üst