muhasebeciyiz
Altın Üye
- Katılım
- 10 Şubat 2006
- Mesajlar
- 804
- Excel Vers. ve Dili
-
Office 2016
64 Bit
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 21-12-2027
saygıdeğer arkadaşlar ;
Ekteki dosyadan görüleceği üzere 'kasım gelir' ve 'user form' sayfalarım var.
user form sayfasında gözüken formu yapıp bu forma bilgileri girdikçe ilgili ay olan 'kasım gelir' sayfasındaki sutunlara bunları dağıtmasını istiyorum.Tabiki bu gelir sayfasını 12 ay olarak çoğaltmak istiyorum ve user formu kullanmak istiyorum. (ocak gelir...aralık gelir gibi)
Ben bunu manuel olarak yapıyorum.User formla bu veri girme işlemini yapabilirseniz çok sevinirim.kasım gelir sayfasının en altındaki raporlamadaki toplamları daha pratik yapma imkanım varmıdır.?
user formdaki ben ilgili kutucuklardan tutar kısmına KDV dahil rakamını giriyorum daha sonra hesapla dediğimde excel ön değer kısmına kdv lerini ayırıp yazacak alt bölümdeki kısımlara ise KDV dağılımlarını yapacak.kaydet dediğimde ise 'kasım gelir' sayfasındaki kutucuklara bunları otomatikman yazacaktır.
yardımlarınızı esirgemezseniz çok teşekkür ederim.
Ekteki dosyadan görüleceği üzere 'kasım gelir' ve 'user form' sayfalarım var.
user form sayfasında gözüken formu yapıp bu forma bilgileri girdikçe ilgili ay olan 'kasım gelir' sayfasındaki sutunlara bunları dağıtmasını istiyorum.Tabiki bu gelir sayfasını 12 ay olarak çoğaltmak istiyorum ve user formu kullanmak istiyorum. (ocak gelir...aralık gelir gibi)
Ben bunu manuel olarak yapıyorum.User formla bu veri girme işlemini yapabilirseniz çok sevinirim.kasım gelir sayfasının en altındaki raporlamadaki toplamları daha pratik yapma imkanım varmıdır.?
user formdaki ben ilgili kutucuklardan tutar kısmına KDV dahil rakamını giriyorum daha sonra hesapla dediğimde excel ön değer kısmına kdv lerini ayırıp yazacak alt bölümdeki kısımlara ise KDV dağılımlarını yapacak.kaydet dediğimde ise 'kasım gelir' sayfasındaki kutucuklara bunları otomatikman yazacaktır.
yardımlarınızı esirgemezseniz çok teşekkür ederim.