Haftalık çalışma programi

Katılım
28 Aralık 2015
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
2013 excel ve xls
Arkadaşlar merhaba çalıştığım iş yerinde haftalık çalışma saatlerini esnek olarak tablo şeklinde hazırlıyoruz, vakitten tasarruf amacıyla tek tek hesaplamak yerine excele geçirmeye çalışiyorum.
İlk önceliğim her personelin çalışma saatini toplamak fakat şöyle bir durum var or: 08.45 21:15 çalışan bir kişi normal hesaba göre 12 buçuk saat çalışmış oluyor.Fakat bizde çalışma sureleri ve dinlenme arası farklılık gösteriyor.
4 - 5 (5dahil) saat çalışan personel için dinlenme süresi 30 dk
5-7(7 dahil ) saat çalışan için 60 dk
7 üzeri için 90 dk
full çalışan bir personel için 90 dk bu da listeye 11 saat olarak geçiyor.iste tamda benim yapamadığım nokta bu, bunu nasıl yapabilirim yardımlarınızi bekliyorum.

 
Üst