Excel Forum
ALTIN ÜYELİK Hakkında Bilgi


Geri Git   Excel Forum > EXCEL-Soruları > Diğer Excel Soruları
Atatürk
Şifremi Unuttum

DUYURU SİSTEMİ / REKLAM PANOSU

Diğer Excel Soruları Yukarıdaki başlıklara uymayan Excel sorularınızı bu bölüme gönderebilirsiniz.
Dosya ekleyebilirsiniz

Özel Arama


Yanıtla
 
Paylaş Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 24-09-2012, 10:59   #1
horozcu47
 
Giriş: 30/06/2009
Mesaj: 9
Excel Vers. ve Dili:
2003
Exclamation Araç Bakımı ve Yedek Parçalar Stok Takibi

Selamun Aleyküm Herkese..
Arkadaşlar,ben belediyede depocu olarak çalışıyorum,lafı çok fazla uzatmadan size kısa ve öz olarak derdidimi anlatmaya çalışacağım...
40 r18 0zr ebadında 20 adet lastik. xxx ebadında 12 adet lastik. 20/40 10 adet teneke yağ.200 adet sıvı conta.... vs.vs.vs..Bunları Ben Teker Teker Programa Girecem.Stok Adedini,özelliklerini vs.. ama istediğimde bunları sınıfına göre yazdırabilecem mesela müdür bana;son bir ayın lastik listesini çıkar dediğinde sadece lastik listesini yazdırabilmeliyim.artı stok adedini otomatik inip çıkmalı.atıyorum 10 adet lastik stokta 2 adet gitti sonra 4 adeti gene stğa eklediğimde 12 olarak otomatik geçmeli...hepinizden ALLAH Razı Olsun...
horozcu47 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-09-2012, 11:40   #2
1Al2Ver
Altın Üye
 
1Al2Ver kullanıcısının avatarı
 
Giriş: 05/11/2007
Şehir: İstanbul / Maltepe
Mesaj: 3,618
Excel Vers. ve Dili:
Microsoft Office 365 ProPlus
Varsayılan

Merhaba,

Stok'tan çıkanlar bir birim (departman) veya bir araç için mi çıkıyor,

örneğin xxxx marka yyyy ebadında bir lastik çıkışını ; 34... 3333 plakalı araca mı, yoksa "bakım ve tamir atölyesine" mi ?

Bunları netleştirip, bir de örneklenmiş bir dosya eklemenizi öneririm.
__________________
Esen Kalın...
1Al2Ver Çevrimiçi   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-09-2012, 09:42   #3
horozcu47
 
Giriş: 30/06/2009
Mesaj: 9
Excel Vers. ve Dili:
2003
Varsayılan

dostum hangi raca çıktığı önemli değil çünkü her aracın toplam 61 araç var hepsinin ayrı ayrı faaliyet ve bakım onarım rapor dosyası var.benim istediğim sadece basit bir stok makrosu veya excel her neyse dediğim gibi ekleme çıkarma işlemlerini otomatik yapsın başkada önemli bir tefarruat gerektirmiyor zaten HA SİZİN DEDİĞİNİZ DAHA GÜZEL BİŞEY ÖYLE YAPABİLİRSENİZ SİZE ÇOK DUA EDERİM MESELA 2 ADET LASTİK FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI XXXX PLAKALI DAMPERLİ KAMYONETTE KULLANILMAK ÜZERE O ŞEKİLDE OLURSA TABİ DAHA SÜPER OLUR..SAYGILAR TEŞEKKÜRLER...
horozcu47 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-09-2012, 12:08   #4
1Al2Ver
Altın Üye
 
1Al2Ver kullanıcısının avatarı
 
Giriş: 05/11/2007
Şehir: İstanbul / Maltepe
Mesaj: 3,618
Excel Vers. ve Dili:
Microsoft Office 365 ProPlus
Varsayılan

Merhaba Sayın horozcu47,

Ek'li dosya, sizin isteğinize tam uyar mı bilemiyorum, sayfalarda kullanıma yönelik açıklamalar yazdım, formülleri "formül koru" düğmesi ile korudum, yanlışlıkla silinmesin diye.

Sayfalarda kayıtlı örnek verileri, kendinize göre düzenleyebilirsiniz, "SÜZ" sayfasından da yazıcı çıktısı alabilirsinbiz.

Kolay gelsin.
Eklenmiş Dosyalar
Dosya Türü: rar Stok Takip (horozcu) 26.09.2012.rar (96.8 KB, 282 Görüntülenme)
__________________
Esen Kalın...

Bu mesaj en son " 26-09-2012 " tarihinde saat 18:04 itibariyle 1Al2Ver tarafından düzenlenmiştir....
1Al2Ver Çevrimiçi   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-09-2012, 10:10   #5
horozcu47
 
Giriş: 30/06/2009
Mesaj: 9
Excel Vers. ve Dili:
2003
Varsayılan

Üstadım,malzeme girişine 15 adet keçe 1,00 tl den giriyorum toplam fiyatı 2.100,00 olarak gösteriyor.Ayrıca Şifreyi Kaldıramıyorum,hatalı veya capslock tuşu açuk kapalı felan diye bir uyarı veriyor doğru girmeme rağmen..stok bölmesindeki ilk sayım nedir onu anlamadım..? programın tertemiz sade şeklini eklesen belki daha iyi anlarım.malzemenin cinsi miktarını ben yazıp çıksam neyin nasıl bir şekilde geliştiğini daha iyi kaparım.benim yanımda bir arkadaş daha var çünkü o bilgisayardan hemen hemen hiç anlamıyor diyebilirim onada göstermiş olurum maksat..
horozcu47 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-09-2012, 18:08   #6
1Al2Ver
Altın Üye
 
1Al2Ver kullanıcısının avatarı
 
Giriş: 05/11/2007
Şehir: İstanbul / Maltepe
Mesaj: 3,618
Excel Vers. ve Dili:
Microsoft Office 365 ProPlus
Varsayılan

Merhaba,

Sayfa 4'teki eki yeniledim, dosyayı 2010 excelde düzenledim, ancak uzantısı xls.dir, 2003 ofiste açılabilir,

İLK SAYIM ; Stok'un doğru olabilmesi için, giriş ve çıkış olmadan, önceki depo stoklarını sisteme girmeniz gerekir (Stok sayfası D sütunu), şayet ilk kez giriş yapacaksanız, yani hiç depo stok'unuz yok ise bu sütunu 0 (sıfır) olarak giriniz.

LİSTE sayfası B, E ve H sütunlarınındaki AA, BB, CC ibarelerini silip, kendi stoklarınızı giriniz.

Kolay gelsin.
__________________
Esen Kalın...
1Al2Ver Çevrimiçi   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-09-2012, 09:12   #7
horozcu47
 
Giriş: 30/06/2009
Mesaj: 9
Excel Vers. ve Dili:
2003
Varsayılan

üstaad allah razı olsun çok çok sağol ama hiç işime yaramadı..çok çok teşekkürler genede.. yanımdaki gerizekalı hiç bir şeyden anlamıyor o yüzden çok karmaşık geliyormuş ona :s
horozcu47 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-09-2012, 10:20   #8
1Al2Ver
Altın Üye
 
1Al2Ver kullanıcısının avatarı
 
Giriş: 05/11/2007
Şehir: İstanbul / Maltepe
Mesaj: 3,618
Excel Vers. ve Dili:
Microsoft Office 365 ProPlus
Varsayılan

Alıntı:
horozcu47 tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
üstaad allah razı olsun çok çok sağol ama hiç işime yaramadı..çok çok teşekkürler genede.. yanımdaki gerizekalı hiç bir şeyden anlamıyor o yüzden çok karmaşık geliyormuş ona :s
Merhaba,

O halde şöyle bir çözüm arayalım,

Siz elle doldurulmuş, örneklendirilmiş bir dosya ekleyin, nerelerde ne olmasını istiyorsanız belirtin,

Üye arkadaşlar yada ben, bu örnek üzerinden size yardımcı olalım.

NOT ; Stok kaydı tutulacak bir dosyada, mutlaka ;

1) Malzeme Kaydı
2) Malzeme Girişi
3) Malzeme Çıkışı
4) Stok Durumu
5) Çıktı (yazıcı) bilgilerine ihtiyaç duyulur, bunlar farklı yada aynı çalışma sayfalarında olur.

Kolay gelsin.
__________________
Esen Kalın...
1Al2Ver Çevrimiçi   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-09-2012, 13:42   #9
horozcu47
 
Giriş: 30/06/2009
Mesaj: 9
Excel Vers. ve Dili:
2003
Varsayılan

ustam ben normalde bilgisayarcıyım excel üzerine hiç bir birikimim yok yalnız..şimdi aslında istediğim şey çok basittir.önceden dediğim gibi malzemeleri sınıflandıracam yani,lastik-conta-kayış-akis- gibi konu balıklarını ben girecem.müdür deseki bana elimizdeki yağların stoğunu çıkar ben hemen belli sınıflardan yağı seçecem yağ ile ilgili hareket raporu stok dahi olmak üzere yazıcıya verecem..tek zor yanı sizin için olan zor yanı yani,stokları otomatik düşüp çıkacak sadece onda fazla zaman harcarsınız diye düşünüyorum...ürünün açıklamasıda o kadar teferruata gerek yok. mesela lastik; 60 Ad.gelen (stok) 20 Ad. giden(çıkan veya stok azalması yani. 40 Ad. kalan(son durum yani) bu kadar fiyat sutununun olması da ayrı bir güzellik katar....allah sendende çok çok razı olsun..
horozcu47 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-09-2012, 13:56   #10
1Al2Ver
Altın Üye
 
1Al2Ver kullanıcısının avatarı
 
Giriş: 05/11/2007
Şehir: İstanbul / Maltepe
Mesaj: 3,618
Excel Vers. ve Dili:
Microsoft Office 365 ProPlus
Varsayılan

Alıntı:
horozcu47 tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
ustam ben normalde bilgisayarcıyım excel üzerine hiç bir birikimim yok yalnız..şimdi aslında istediğim şey çok basittir.önceden dediğim gibi malzemeleri sınıflandıracam yani,lastik-conta-kayış-akis- gibi konu balıklarını ben girecem.müdür deseki bana elimizdeki yağların stoğunu çıkar ben hemen belli sınıflardan yağı seçecem yağ ile ilgili hareket raporu stok dahi olmak üzere yazıcıya verecem..tek zor yanı sizin için olan zor yanı yani,stokları otomatik düşüp çıkacak sadece onda fazla zaman harcarsınız diye düşünüyorum...ürünün açıklamasıda o kadar teferruata gerek yok. mesela lastik; 60 Ad.gelen (stok) 20 Ad. giden(çıkan veya stok azalması yani. 40 Ad. kalan(son durum yani) bu kadar fiyat sutununun olması da ayrı bir güzellik katar....allah sendende çok çok razı olsun..
Merhaba, sayın horozcu47,

Sizi anlıyorum, ancak ek'li dosya zaten tüm isteklerinizi yerine getiriyor, "SÜZ" sayfasındaki tablo sizi şaşırtıyor olabilir, buna takılmayın, sadece 2 tarih ve raporu istenen malzeme (SÜZ sayfası C3 hücresi) seçilecek, hepsi bu, diğer bilgiler otomatik gelecek.

Daha önceden de siteye benzer örnek eklemiştim, bir çok üye kullanıyor,

Siz verilerinizi basit girerseniz (yani sadece, lastik, yağ, conta vb. isimle) basit alırsınız,

Sonuçta girilecek veriler sizin elinizde, "SÜZ" sayfasındaki "başlama tarihi", "bitiş tarihi" kısmı, sizden belirli bir zaman (gün, ay, yıl vb) aralığında bir rapor istendiğinde, daha çabuk ve doğru rapor alabilmeniz içindir.

En iyisi siz, verilerinizin bir bölümünü, belli başlıklar altında sitemize yazın, verdiğiniz bilgiler doğrultusunda size dosyayı ekleyeyim,

İşlevlerin nasıl olacağı-kullanılacağı zaten dosyada var,

Kolay gelsin.
__________________
Esen Kalın...

Bu mesaj en son " 29-09-2012 " tarihinde saat 14:01 itibariyle 1Al2Ver tarafından düzenlenmiştir....
1Al2Ver Çevrimiçi   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla


Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı


Saat 23:22


Bu forum Elit NET - www.elitnet.com.tr tarafından sunulmaktadır.

Excel Eğitimi - Mobil Uygulama - Çorlu - Çorlu Web Tasarım -- Beylikdüzü mali müşavir - Lingerie - Dyeing Machine - Karton Bardak- Çorlu Dil Konuşma Terapisti- Çorlu Özel Eğitim- Site Yönetimi- Pronet Tekirdağ- Çorlu Kamera- Pronet Edirne- Pronet Çorlu- Çorlu Araç Takip- Çorlu Su Arıtma- Gebze Emlak- Rampa- Rotary- Çorlu İnternet Sitesi- Çorlu Sürücü Kursu- Çorlu Sürücü Kursu- Şişli Avukat- Edirne Serbest Muhasebeci- Çorlu Etüt- İstanbul Botanik- Çorlu Sigorta- Kağıt Bardak- Kaplan Tekstil- Çorlu Perde- Çorlu Havuz- Makina- Danışmazlar-
Powered by vBulletin Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.6 By   Branden