Yalnız Mesajı Göster
Eski 05-02-2017, 16:13  
pixyozaj
 
Giriş: 18/11/2016
Şehir: İstanbul
Mesaj: 12
Excel Vers. ve Dili:
2007 TR
Varsayılan Personel izinlerini türlerine göre ayırıp toplamak

Merhabalar saygıdeğer üstadlar..Bendeniz çaylak.Bir sorununm var ve yine beynimin, hiçbirşey yapmadan o uzun süreli ekrana bakarak düşünme hareketinden kaynaklı ısınma problemimin sıvı soğutma sistemi olan excel web tr üstadlarıma bu sorunu danışmaktayım.Şimdi ben işyerinde bir maaş çizelgesi yaptım.Burada izin takibini de yapacağım.Herşey tamam sade ve saece tek bir adımım kaldı.İzin tablom 4 sütundan ve personelin izin yaptığı mühletçe uzayacak olan satırlardan oluşuyor.İlk sütunumda personelin ücretli, ücretsiz, raporlu, senelik şeklinde izin türleri var.İkinci sütun iznin başlangıç, üçüncü sütun iznin bitiş tarihi ve son sütunumda toplamda kaç gün izin yaptığını gösteren bilgilerden oluşuyor.Tablonun en altının dış kısmında yapmak istediğim birşey var.Orada tablonun içinde yer alan izin çeşitlerinden hangisini kaç gün kullanmış o rakamlar yer alacak.Bunlar da yine yan yana ücretli ücretsiz raporlu senelik şeklinde kendi başlıkları altında görünecek.Bunları seçebilecek formülü çok çok denemelerle başaramadım.Yardımlarınıza müptelayım..Saygı ve sevgilerle..
pixyozaj Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla